MARKETING SEMINAR U OK BIH -19.-21.05.2011.

Danas 19.05.2011.god. u prostorijama Olimpijskog muzeja počeo je Marketing seminar pod pokroviteljstvom Međunarodnog olimpijskog komiteta koji se održava od 19. do 21. maja 2011.godine.

Seminar su otvorili i zaželjeli uspješan rad učesnicima predsjednik OK BiH prof.dr. Izet Rađo i pomoćnik ministra Federalnog ministarstva kulture i sporta g-din Mustafa Demir.

Seminar obuhvata osnove sportskog marketinga, a sudionici će biti u prilici slušati predavanja na temu: kako dobiti sponzora, trendovi u sportskom marketingu, mediji i sport, planiranje, priprema ugovora sa primjerima, rad sa sponzorima i realizacija ugovora, proces evaluacije i priprema evaluacijskog izvještaja, ambush marketing. Sudionici će biti upoznati sa primjerima aktivnosti sponzora, te sportskih organizacija.

Pored predavanja učesnici će u okviru seminara i praktično vježbati nove strategije i tek usvojeno marketinško znanje.

Uvjerenja smo da će ovaj vid edukacije pomoći u unaprijeđenju i olakšavanju načina sticanja finansijskih stedstava. On je dio nastojanja Međunarodnog olimpijskog komiteta u saradnji sa OK BiH da omogući kvalitetnu edukaciju u svrhu promocije sporta na cijeloj teritoriji BiH.

O predavaču:

Damjan Pintar je dugogodišnji saradnik i predavač Međunarodnog olimpijskog komiteta. Obnašao je funkciju direktora za marketing Olimpijskog komiteta Slovenije, a trenutno je izvršni direktor prestižne slovenačke firme Unitur.

Prijavite se na newsletter Olimpijskog komiteta Bosne i Hercegovine